راهنمای خرید ساز فلوت

راهنمای خرید ساز فلوت

خرید اولین ساز فلوت شما می تواند دلهره آور باشد ، چون انواع مختلفی از مدل ها در دسترس است و تغییرات قیمت می تواند زیاد باشد.در این مقاله ، ما نکات مهم را برای کمک به یک تازه وارد در تصمیم گیری در مورد خرید فلوت جدید ، جمع آوری کرده ایم.

خرید فلوت بسیار شبیه به خرید ماشین است.همه آنها دارای ویژگی های مشابه و در عین حال کمی متفاوت هستند.هر دو از اجزای متفاوت ساخته شده اند ، باید سرویس شوند و به خوبی از آنها مراقبت شود و طراحی های متنوع ، پاسخگوی نیازهای مختلف است.هنگام خرید اتومبیل ، به دنبال کیفیت و مناسب بودن می گردید و می فهمید که هیچ دو خودرویی شبیه هم نیستند.فلوت در اصل همان است.

خرید ساز فلوت

جهت گیری: چرا می خواهید فلوت بخرید؟

اولین قدم در خرید فلوت این است که برای خود روشن کنید که چرا می خواهید ساز خریداری کنید.آیا مبتدی هستید و می خواهید فلوت اول خود را بخرید ، یا می خواهید فلوت را برای فرزند خود بخرید؟یا اینکه یک نوازنده فلوت باتجربه هستید و می خواهید فلوت فعلی خود را با یک مورد جایگزین کنید؟به آنچه از ساز جدید انتظار دارید فکر کنید.اگر فلوت فعلی شما دیگر خوب کار نمی کند یا نقصی نشان می دهد ، ابتدا یک تعمیر اساسی انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرکت در کلاس آموزش تنبک اصفهان با ما تماس بگیرید.

بودجه و خواسته های خود را تعیین کنید

آیا سطح نوازندگی شما از حد ساز شما فراتر رفته است یا به دنبال فلوتی هستید که شما را برای ادامه تحصیل یا تولید صدای جالب جدید به چالش بکشد؟فلوت جدید اگر بخوبی انتخاب شود ، قطعاً می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.گزینه های مختلفی وجود دارد و به ویژه انتخاب مواد مورد استفاده ، می تواند قیمت فلوت را به میزان قابل توجهی تغییر دهد.

به طور کلی از قبل تعیین کنید که چه مقدار می توانید یا می خواهید برای فلوت جدید هزینه کنید و متناسب با آن ، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

مشورت کنید

اگر هرگز فلوت نزده اید ، مهمترین چیز این است که قبل از خرید فلوت با معلمی صحبت کنید!از مشاوره بپرسید و در صورت امکان آنها را وادار کنید تا هنگام انتخاب ، با شما همراه شوند.

افراد مبتدی یا باید به فروشگاهی با تجربه عمیق در فلوت و نواختن فلوت بروند یا باید زمان خرید کسی را همراه داشته باشند که در این زمینه تجربه داشته باشد (به عنوان مثال یک معلم یا یک نوازنده حرفه ای).

از آنجا که مارک ها ، مواد و گزینه های بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد ، توصیه می کنیم در صورت امکان ، مدل های مختلف در فروشگاه را امتحان کنید.اگر قبلاً فلوت دارید ، آن را با خود ببرید تا بتوانید به درستی مقایسه کنید.

خرید فلوت

مواردی که باید بر روی فلوت بررسی شود

اگر فلوت کاملاً جدیدی خریداری می کنید ، نیازی به بررسی دقیق آن نخواهید داشت ، اما اگر قصد دارید نوع دست دوم را خریداری کنید ، می خواهید موارد زیر را بررسی کنید:

  • در حالت ایده آل ، شما می خواهید فلوت در شرایط خوبی به نظر برسد ، زیرا این نشانه ای است که به خوبی از آن مراقبت شده است.سعی کنید از خرید فلوت هایی که فرورفته ، زنگ زده یا خراش های بزرگی روی آن قرار دارد ، خودداری کنید.
  • به آرامی تمام کلیدها را به پایین فشار داده و بررسی کنید که هیچ فاصله مشخصی در زیر کلیدها و فلوت وجود ندارد.
  • هنگامی که کلیدها را فشار می دهید ، کلیدها باید کمترین مقاومت را داشته باشند و باید به محض برداشتن انگشتان ، آنها نیز به عقب برگردند.(توجه داشته باشید برخی از کلیدها برعکس عمل می کنند).

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با انواع سازهای موسیقی با فروشگاه موسیقی اصفهان همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *