مزایای شگفت آور نواختن گیتار در سلامت روان

مزایای شگفت آور نواختن گیتار در سلامت روان

شاید عده ای را در حال گیتار زدن دیده باشید. و احتمالا متوجه شده اید که آنها با گیتار کار می کنند. به گونه ای که نشان می دهد آنها واقعاً ساز را درک کرده اند.

گیتار در اصفهان به طور فعالانه سعی کرده است همه چیز را در این باره کشف کند. همچنین سعی دارد بفهمد که چرا مردم واقعا ساز گیتار را برای نواختن انتخاب می کنند.

 

مزایای شگفت آور نواختن گیتار در سلامت روان

 

یافته های علوم اعصاب در رابطه با نواختن گیتار

متخصصان مغز و اعصاب نه تنها به کاری که موسیقی امروز با مردم انجام می دهد نگران نیستند. بلکه به برخی از دانش های مبتنی بر نقش موسیقی در طول تکامل نیز شواهد و مدارکی دارند.

آنها بر این عقیده هستند که موسیقی از نظر تاریخی، راهی پیش از این را برای انسان فراهم کرده است. که اجازه دهد ذهن ما سرگردان شود که برای کاهش اضطراب مهم است. این اساساً به ذهن شما کمی استراحت می دهد و می تواند در زندگی روزمره شما پر فایده باشد.

ما در مورد چگونگی اتخاذ نگرشی جامع تر به تمرین گیتار مقاله ای نوشتیم که فکر می کنیم به خوبی به درک این مفاهیم کمک کند.

متخصصان همچنین دریافتند که:

  • نواختن گیتار استرس را کاهش می دهد
  • رشد مغز جوانان را افزایش می دهد
  • پیوندهای اجتماعی را تقویت می کند
  • هماهنگی چشم و دست را بهبود می بخشد
  • بهره وری را افزایش می دهد
  • خلاقیت را القا می کند
  • مصونیت را تقویت می کند

تمام اینها به خودی خود برای سلامت روان بسیار عالی هستند.

آنها چیزهای جالب توجهی پیدا کردند، مانند این واقعیت که مخاطبان هدف آنها، کمی بیشتر از آن چیزی هستند که فکر می کردند.

آنها فهمیدند که وقتی به آمار نگاه می کنند، گیتاریست های جوانی را پیدا می کنند که می خواهند بدانند چگونه نواختن گیتار را یاد بگیرند.

آنها کشف کردند که درصد بسیار زیادی از مشتریان آنها افراد مسن تری هستند. که گیتار را به عنوان ابزاری برای بهبود خود انتخاب می کنند. و یک سرمایه گذاری تقریباً معنوی است.

تحقیقات و آمار نشان می دهند که نوازندگان زن 50٪ از فروش گیتار جدید را تشکیل می دهند. ما همیشه گیتاریست های زن را تشویق و تبلیغ کرده ایم و فکر می کنم این خبر خوبی است.

ما همچنین اشاره کردیم که چند کلیشه در فرهنگ گیتار به طور کلی وجود دارد. زنان می توانند از بسیاری جهات به ما کمک کنند تا از آن حالت خارج شویم. و شروع به شناسایی برخی از جنبه های دیگر گیتار می کنیم. که آن را به یک انتخاب اصلی تبدیل می کند.

بیشتر مردم شروع به نواختن گیتار می کنند بدون اینکه قصد مشهور شدن در این زمینه را داشته باشند.

بیش از 70٪ از افرادی که با آنها صحبت کردیم اشاره کردند که آنها گیتار را به عنوان راهی برای پیشرفت خود انتخاب کرده اند.

همچنین بیش از 60٪ گفتند که می خواهند به عنوان یك هدف برتر، برای خانواده و دوستانشان گیتار بزنند.

برخی دیگر، اعتماد به نفس بهتر و بیشتر را به عنوان یک هدف ذکر کردند.

مردم همچنین اظهار داشتند که نواختن گیتار به آنها کمک کرده است صبر آنها را بیشتر شود. تا خود را به روش های جدید بیان کنند و اخلاق کاری آنها را بهبود دهد.

 

 

 

کلام پایانی

به طور کلی گیتار، در این عصر رو به تکامل که ما در آن زندگی می کنیم همگام است. گیتار مزایای متفاوتی را ارائه داده و از لحاظ فرهنگی از اهمیت بی نظیری در دهه های گذشته برخوردار است. تقریباً از اوایل دهه 1900.

تعجب آور نیست که هنوز برای بهبود زندگی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اخیراً شیوه هایی که مردم اخیراً انجام می دهند و همچنین انواع جدیدی که این کار را انجام می دهند شگفت آور است.

این خبر خوبی برای هر کسی است که گیتار را دوست دارد. گیتار زدن راه های جدیدی برای کشف به ما می دهد. حتی دلیل جدیدی برای ادامه کار.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *